LIFE

人生有很多我们少体会到的事情,因为太在乎而忘了去活,希望这里会给你一些启发点,来为你打开你的世界,大开你的心眼。(^^)

It has been years, I haven't updated the blog that used to be my shout out area... Haiz... need to be back to this blog and do some good writing...please feel so to leave me messages....

1 说说你的心生:

我已经够久没update的啦,没想到还有人比我更糟糕~哈哈!
一起努力写下生命的点滴吧~
加油,老兄!
the song in ur blog is very nice.. what is the title?

发表评论

希望你们能留下你们的想法和感想,很想只到你们对我的想法如何。谢谢。。。。^^

动人的歌

地球的梦

地球的梦

关注者

我的简介

我的照片
a person that only wish to know more friends and also express his own feeling towards everything...

我的博客列表

  • Love is the best thing we do - >Maybe it started out that way, maybe some part of me thought that I still love you. But the truth is, I don't love you like that anymore. >I can't shake ...
    4 年前
  • 愉快的心 - 现在是自由身 没收入,时间却多了很多 做自己觉得有趣的事,学新的事物 ~~~ 生活愉快又清静 自发努力学新的技能,而可能得到不错的回报 成就感是前所未有的 冒险 好像习惯了 可能是没有顾虑的关系 ~~~ 跟新的人合作,跟新的人遇见 觉得自己比以前笑多了 是真心的笑 最近才发现 ~~...
    5 年前
  • 公告:部落格迁啦 - 如题。 我在Wordpress新立门户,已将此站内容迁至新站,网址点这里。 往后都会在新站更新,谢谢大家多年来对于这个不常更新的部落格不离不弃。 Blogger,就此别过,让我们相忘于江湖吧!
    8 年前
  • Remodeling A Kitchen - Dacor ©, manufacturer of ultra-premium kitchen appliances, brings summer inspiration to kitchen designers and homeowners with the addition of the sangria h...
    8 年前
  • Careless - Sometimes when you care too much, you run the risk of falling into tunnel vision. You care too much, you think too much, you assume too much, and then y...
    9 年前
  • A Brief Comeback - Wow...! I can't believe I was away from my blog for almost two (2) years and a half. It's really true that once you get into a working life, you hardly had...
    9 年前
  • 新的…… - 今年写文章,产量出奇的少。 以往就算没有写在部落格,也会偶尔自爽的用硬笔在纸上涂鸦写作,但这整年来,都几乎没有这么做。 一个人回来大学,还以为会有更多想写的心情,怎知也是久久才回来逛。这个学期,对我来说是一个全新的开始,不同的宿舍、不同的工作环境、新的交通工具…… 整个 “假期”,我不断来回马六甲、淡边、...
    11 年前
  • Hat Yai 走一走 - 这段没有照片作证,呵呵,先租摩托车到巴士站,然后搭van到hat yai. hat yai 真的很杂,车多人多空气浊。一路上都有人摆档,一关又一关,穿过狭窄的小巷(好像qi cheong gai).我对泰铢还不熟悉,一定要看到右上角的号码,单靠颜色我真的不会分。 反正整个人很迟钝就对了。我习惯用马币的逻辑...
    12 年前
  • Keraguanku Padamu - Setahun yang lepas, aku melafazkan kata-kata hatiku kepadanya, dan jawapan yang diterima amat menyakitkan hatiku. Pada hari yang sama, tahun ini, sekali la...
    13 年前

搜索此博客